ALeyna61 Merhaba kızlar önerebileceğiniz bir internet sitesi var mı hastane için 2li 3lü takımlar bakıyorum?
Deniz__ ALeyna61 ben kuzenime sordum nasıl alıyım diye doğum yaptı kuzenim yeni ,gecelik al pijama alma dedi sezaryende olsa normal doğumda olsa en rahatı gecelik dedi
Minica_Eylul ALeyna61 geçen trendyoldaki indirimden bulmuştum 156tl sabahlik ve gecelik takim uzun kol..dün geldi beğendim.. kara cuma falan indirimde olacakmış takip edin derim..simdi 200 üstüne cıkmış fiyatlar..