TunarinAnnesi Minikkus098 tabiki var canm benim de böyle oldu daha 5 gün kala İnşAllah sağlikli gebeliktir 🤗
Arden_mom Minikkus098 bariz bir şekilde görünüyor canım hadi hayırlısı olur inş🥰bu aralar baya güzel haber aldık inş bizlerinde olur 🤲
Minikkus098 Kızlar gittim kan verdim eğer orda da pozitif çıkarsa ve eğer hamile kalamıyosanız kasık çektirin bn bu ay kasık çektirdim normalde çikolata kistim var ama testte pozitif gördüm inşallah kanda da görürüm