Mervaz ben bu durumu yaklaşık 2 aydır yaşıyorum 😑 Geceleri öyle bir acıyla uyanmak gerçekten çok can sıkıcı.Magnezyum kullanıyorum hergün soda içiyorum muz yiyorum ama nafile 🤷♀️ Günde 8 saat ayakta çalışıyorum. Doktor yapabileceğimiz tek şey haftanın 2 günü sana rapor yazıp dinlenmek dedi.2 saatte bir 15 dk ayaklarını havaya Dikmen lazım dedi ama çalıştığım işyerinde maalesef bu mümkün değil 😢