Merhaba anne adayları ☺️ Hamile olduğumu öğrendim değerim 1200 lerde çıktı daha çok başları fakat lekelenmem ve ağrılarım devam ediyor ilk hamileliğimde hiç bu şekilde lekelenme ve ağeı yaşamadım ki ilk hamileliğimde 2 aylıkken kalbi durmuştu doktora gittim şikyetlerimi söyledim ama normal şeyler olduğunu söyledi bu lekelenme ve ağrıların yarın kontrolüm var ama ben endişeliyim biraz lekelenme bir oluyor bir olmuyor sizdede böyle yaşayanlar var mı