Fatosumum Ben kanamam olduğunda gece acil kadın doğumcu olarak ona muayene olmuştum . Pozitif , alakadar ama aşırı kalabalık hastane . Acil olduğu için de olabilir tabii . Hatta memnun kalıp kontrollerim için ona gitmeyi düşündüm ama vazgeçtim . Hasta yoğunluğu çok 🤷🏼♀️