Ebru_lii Eeddaaa hamilelik döneminde hiç anlamıyorlar bizi canım sanki onlar hamileymiş gibi üstüne birde trip atıyorlar, sen bebeğini düşün üzme kendini
Mstfaslhn1234 Eeddaaa bebeğini düşün canım konuşmayı denedin mi eşinle sen böyle yapınca ben çok üzülüyorum falan diye
Eeddaaa hemsireanaa teşekkür etmesini bilmiyor mesela, bi hoş lafı yok sevmesi yok şımartması yok daha ne yapsın ki
Mstfaslhn1234 Eeddaaa sende yap ona aynısını bi ara benim eşim pubg oyununa daldı baya oynuyordu geliyodu alıyordu eline telefonu saatlerce oynuyo du sonra hamile olduğumu duyunca yavaş yavaş azalttı bi kaç saat oynayıp bırakıyor sende eşine aynısını yap ilgisiz davran o zman akıllanır belki
fatmaoktay Sanırım en güzeli hiç kafana takmadan evde yanlız ve mutlu yaşayan bir anne gibi davranman bebeğinle konuş onumna sohbet et heeşeyini onunla paylaşırsan belki eşinde bi süre sonra bu durumu fark eder ve konuşmaya ilgiye ihtiyacın oldugu fark eder 🤔