Nnesrinn 5+3 kesemizi gördük doktorumuz geç döllenme dei ve 2 hafta sonra gel dedi Ama eşim o gun calıstıgı için 5 gun önce gidicem şuan 6+2 duyar mıyım acaba
Momof2child Nnesrinn 6+2de kalp atisini duydum cok sukur amma zorr duyduk Bence 5gunde bekle daha guzel guzel duy INSALLAH
Nnesrinn Sultancecen bana da 2 hafta sonra dedı ama ıste ınsan tedırgın oluyor sonucta özel doktor giderim azarlamaz dusuncesı var