Erkek olunca Ne fark ediyor ki onu anlayamadım ?? Rabbim nasip etmiş ne mutlu milyonlarca isteyipte sahip olamayan anne babalar var bence halimize şükür etmemiz gerekmiyor mu ?? Bide erkeğini kızını seçecez tek tırnağını yaratmaya gücümüz yetmezken rabbime karşı gelmek olmaz mı bu bence çok saçma..