Ben mobilya aldım canım, sallanan modellerden çok şık duruyor. Park yatağı arkadaşım kullanıyor çok hoşuma gitmedi açıkçası. Birde 4-5 yaşına kadar kullansın sonrasında çocuk odası yaparım bi bebeğimiz daha olursa o da beşiği kullanır diye düşündüm 🤗🤗