Musel ben de 9 ay boyunca ayda bir rutin kan verdim. Hamilelik öncesi 4 çıkmıştı ilaca başladım hamile.kaldim 8 e cıktı ilacı 75 lik yaptı dr sonra 0.56 kusure indi ilacı 1 ay bıraktım tekrar 5 e cıktı 50 mg lik başladım vs. Yani çocuğun senden aldigi hormon bile zaman zaman d3gisiyor. Hiç sabit kalmıyor. Son 3 aydır 1.56 gibi bisey çıkıyor 50 mg de karar kıldı dr. Canini sıkacak bi durum yok tsh farketmez ilacı uzun süre içmezsen t3 ve t4 etkilenir ozaman çocuğu etkiler dedi benim doktor yükselince hemen panik yapma demişti. Bazen 2 ay icindeki sonuclarda ciddi fark cikinxa tekrar kan istiyor dr bazen sagkik ocaklari yanlis olcebikiyor cunku. Ona da dikkat et.Ama düzenli hiç aksatmadan hep aynı hastanede tsh kontrol ettirdim ben. Şimdi doğumuma çok az kaldı hala takip ettiriyorum.