Bala_m baget tavuk aldım. Haşlarken icine 1 sogan 2 dis sarımsak koydum. Sonrasında süzdüm ve tavuk etlerini doğradım .soğan ve sarımsağı ayirdim ama içinden. Kaynayınca içine un,yumurta sarısı ve limon suyu ile terbiye yaptım. Bol karabiber ve nane attım. Biraz da zencefil ve zerdeçal. Yerkenden de bolca pulbiber 2 gun de geçti gribim. Umarım cani çeken olmaz açık tarif vermekten korkuyorum🙈