Kızlar merhaba. Bir kaç gün önce ikili tarama testine gittik. Eşim cinsiyet konusunda biraz sabırsız. Doktorumuzda bunu biliyor. Bakar bakmaz erkek olduğunu söyledi. Tabi eşim havalara uçtu. Tatlılar çikolatalar. Hepimiz sevindik. Sadece şimdi korkum onikinci haftada daha çok küçük.. Yanlış olabilir mi.?Başına gelen var mı.? Rabbim hepimize hayırlı ve sağlıklı evlatlar versin. :)