Sebogelin Günaydın 40+1 bugün 5.30 da suyum geldi. 3cmle yatışım yapıldı. Dua edin kızlar saplıkla kolaylıkla kavuşayım yavruma küveze falan girmesin. Bende size dua edicem inş
nektarin_moms Sebogelin Allah yardımcın olsun. Bebeğine kavuşucaksın onu düşün😊 sağlıkla gelsin inşallah🙏🏻
poyrazkayraninnannesi Sebogelin Rabbim şu gibi kolay bir doğum nasib etsin inşallah sağlıkla bebişini kucağına almayı nasip etsin Allah'ım.
Cekuu06 Allah yardımcın olsun. Rabbim sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin. Tüm doğumhanedeki annelerin. :)
Genc_anne_adayi Allah yardımcın olsun canm benimde doğum başlıyor sağ salim kavusalim hepimiz inşallah
poyrazkayraninnannesi Genc_anne_adayi Seninde sağlıkla hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim. Bende doktora gidiyorum benim durumum sıkıntılı banada dua edin lütfen
Genc_anne_adayi poyrazkayraninnannesi Allah yardımcımız olsun. Sıkıntılı derken ne gibi bir problem var
poyrazkayraninnannesi Genc_anne_adayi plesenta previa tanısı konuldu bana 28 kasımda sezeryanla doğum yapicam