@_vesileaksoy geçen biri şey yazmıştı. Pijamasının lastiği göbeğini sıkmış bir şey olmuş mudur? Yani hamile kalıp beynimi aldırmış biri gibi olmaktansa raht olmayı tercih ederim 😅 benim doktorum çok rahat diyor ki hamilelik kadın hayatında doğal bir süreç kendini sıkmaya zorlamaya gerek yok dikkat etmen gereken bunlar, gerisi teslimiyet. Ben de çiğ et yememeye iyi yıkanmış sebze yemeye çok zararlı şeyler yememeye dikkat ediyorum. onun dışında sırt üstü de yatıyorum, evde kedi besliyorum, doktora sormadan yolculuğa da çıkıyorum, çok yüksek olmayan rafa uzanıyorum, aman kaldırma dedikleri şey beni rahatsız etmiyorsa kaldırıyorum yani.