madl41 walla ilk dogumumda neyle karşılaşacağımı bilmediğim için inanılmaz korktum sezaryen den ağlayarak girdim ve ne yazık ki ağlayarak çıktım ama bunda suç tamamen brnim psikolojimle alakalı yoksa be bir agrı ne bir sızı yaşadım 15 dkkada işim tamamen bitti 35.dakkada odamdaydım. Diyeceğim o ki sakın korkma çübkü ameliyat sonrasına da yansıyor psikolojin şimdi ikinciye hamileyim çok basit 8ldugunu biliyorum ve o günün gelmesini dört gözle bekliyorum 😍