Citlembik28 Merhaba hanımlar 32.haftayim idrar yollarımda inanilmaz yanma ve kaşıntı var sizlerde de oldu mu ve neler yaptınız
Sibel7895 Citlembik28 hemde cok fena 😬fayda etmiyo bol suyla yıka ve iyice kurula ilaç verdi doktor ama bi işe yaramadı bende 😔
Guguk Citlembik28 tek iyi gelen şey kızılcık suyu ve doktorunuzun verdiği ilaçlar. O bölgeyi çok yıkamayın ph ını bozacak şeyler kullanmayın. Günlük pamuklu yeni ütülenmiş pamuklu çamaşır giyin. Ve bol bol su ...
Citlembik28 Sibel7895 karbonatlı ılık su ile yıkadım bana mısın demiyor mahvetti beni doktora da pazartesi günü gidicem yanma kaşıntı aynı anda kıvranırdı 🙄
Guguk Sibel7895 vajina bol bol yıkandıkça enfeksiyondan kurtulamazsınız. İç yapısı zaten kendini temiz tutan bir yapısı var aşırı su değdikçe ph bozulur normal enfeksiyonlar geçse bile mantar ya da bakteriyel vajinit olursunuz.
Sibel7895 Citlembik28 aynı şekilde bende sünnet olmuş çocuklar gibi evden bi yere gidemiyorum her an kaşınır diye 😔 iltihap akıntın çok var mı
Citlembik28 Sibel7895 akıntım var beyaz ve kokusu var doktor fitil verdi o zaman kaşıntım yoktu fitili attım yanmayla birlikte kaşıntı beni benden aldı.
Guguk Citlembik28 fitil içerdeki mantarı temizliyor o da dışarı akıyor tam bitene kadar dışta kaşıntı yanma olması normal allah yardım etsin