Yesimce Selam arkadaşlar 👋 Sgk’ı olmayan hamile kadınlara devlet Sağlık sigortası desteğinden faydalandırıyor. Ben bugün öğrendim sizlerle de paylaşmak istedim.
Deletedmom2224 Tgb2310 analık hakkı diye geçiyor 170 i arayıp bilgi alabilirsiniz gittiğiniz hastanede analık hakkından faydalanmak istiyorum demeniz bile yeterli oluyor diye biliyorum