Bizde çok istiyorduk. Her ay yok kasığım ağrıdı belirti mi. Yok başım döndü. Bir gün gecikti. Göğsüm şişti. Vücudum olmayanı olduruyordu. Hastaneye gidip test yaptırınca tak hasta olurum. Adetin düzenliyse üç dört gün gecikene kadar sabır. Biliyorum zor bende yapamazdım ama. Rabbim hayırlı zamanda nasip ediyor inşallah. Sana da en hayırlı zamanda versin. :)