Canım sirkeyi ben önermiyorum . Çok kötü bir şekilde yakıyor bende de olmuştu doktorum iki tane fitil ve bir de krem verdi o iki fitili birer hafta ara işe kullandım ve kendim de eczaneden genital bölgemi yıkamak için bir şampuan aldım Ve kullandım İnan ki hiç bir şey kalmadı .
Sirkeyi ilk kaşıntım olduğunda o kadar çok bunalmıştım ki kaşıntıdan yakmasına razı oldum. Tek kaşınmasın da yaksın dedim ama daha kötü oldu ...