Sen benim gebelik testimi görseydin ikinci çizgiyi büyüteçle gördüm resmen 😂😂😂😂 nasıl heyecan yaptıysam adetime dha 3 gün vardı. Şuan çok şükür 37+1 oldum 😊 yarın bidaha yap daha da koyulaşacaktır. Ovulasyon testlerinde yanılma çok çok nadir bende ilk oğlumu onla öğrenmiştim yumurtlama günümü bulucam da çocuk sahibi olucam diye yaparken sürekli silik ikinci çizgi Bi yumurtlayamadım diye dalga geçiyordum ama meğer hamileymişim 😊ay uzun oldu ama bende seninle heyecan yaptım Gözünaydın canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin