nrsnsfr ben ilk dogumumu 6.5sene once yaptim, suan 36+4um bunda normal deneyecegiz oncelikle, doktorun destegi de cok onemli. Iki gun once sancilarim başladı ilacla durdurdu, 1haftaya gelir bebisin dedi, beklemedeyim 🙏umarim normal dogurabilirim🙏 burada da yazmak nasib olur insallah 🙏