Sldmrt bende manevi olarak hazır olmadan,erken, hamile olduğumu öğrendim. 3 hafta oldu öğreneli ilk hafta kabullenme şoku, ikinci hafta bebeğin kalbi atmıyor şoku, üçüncü hafta yeni geçirdiğim kurdeşen alerjisi. Hepsi geçti inşallah daha neler göreceğiz🙏Kurdeşen tek korkum bebeğim oldu bişey olacak ilk haftada ruh hali yerine başka şeyler gelmeye başlıyor aşama aşama. vücudumuz aşama aşama hazırlanıyor her açıdan zor ama bebeğimin düşüncesi artan hızla beni iyi yapıyor. İyi ol ve Yıllardır bebeği olmayan kişileri gördükçe diyorumki biz ne plan yaparsak yapalım bebeğin rahme düşeceği zaman yazılı 🙏 ve bu bir mucize ❤️