Ayce09 canim numara bana da vermedi doktorum. Ama hastaneyi arayip bana ulaşabilirsin mesai saatlerim icinde dedi. Acil bi durum olursa zaten hastaneye giderim orda nobetci kimse o ilgilenir diye dusundum. Ama ben hak verdim numara vermeme konusuna yoğun bir hastane ve burda da goruyoruz bazi hamileler gercekten çok abartabiliyor🤦♀️ günde iki tane sakiz yuttum ciğer elledim diyen olursa diye bende vermek istemezdim ozel numara sanirim 😀😐 ama ekstra ücretle getirtebiliyorsun dogum baslarsa diye duydum. Ben sezaryen olacagim icin tam bilmiyorum sormadim onlari . Bide o biraz özel muayanesi olan doktorlarin yaptigi bir şey sanirim. 🤗