zlemAtAcar 00.01 ağrı 00.02 de bitiş 00.05 ağrı 00.06 da bitiş 00.12 ağrı 00.15 te bitiş 00.22 ağrı 00.23 te bitiş 00.27 ağrı 00.28 de bitiş 00.33 ağrı 00.34 te bitiş Bu aralıkta sancılar normal mi ? Çok fenayım 😰
elifincennetkusu zlemAtAcar genel olarak düzenli ağrın var ama ara yok denilecek kadar az,garip.Kaçıncı haftadasınız?
Elisam zlemAtAcar hissettiklerinizin sanci olduguna eminseniz evet dogumunuz baslamis. Sancilar durdurabilir. Endiselenmeyin. Bu haftalarda dogduklarinda 1 hafta falan kaliyorlar kuvezde. Hemen kadin doguma gidin ama suan
Gizemhakan zlemAtAcar evet.. dakikalara bakılırsa öyle görünüyo ya doktorunu ara danis yada hemen acile git. Burda napiyosun tatlım zaman kaybetme..
Gizemhakan zlemAtAcar bak ben cok sanci hissetmemistim o yuzden dakikalarim seeninki gibi olmasına rağmen yalancı şancı sandım ve meğerse acı esigim yüksek mis gitmesm nerdeyse evde doguruckmisim senin haftanda erken belki bise ya ar doktorun engeller ne bilim zaman kaybetme iste bide sakin ol panik yapma Allah büyük dualarımız seninle💜
Gizemhakan Benim sancılarım da böyleydi anlamamıştım doğumun başladığını hastaneye gittiğimde doğuma 3 cm kalmıştı zaman kaybetme derim
elifincennetkusu zlemAtAcar canım ben bunun gerçek sancı olduğunu düşünmüyorum ama 2 kiloyu geçmişse bir şey olmaz o haftada bebeğin organları da gelişmiş oluyo genellikle zaten küvete alınacağını sanmıyorum. İkiz bebekler 31 32 de doğmasına rağmen küvete alınmıyor (çoğu) fazla kafana takma 😇
Gizemhakan zlemAtAcar Hakkinda hayırlısı. Endişelenme olur mu sakin ol belkide yalancı sancidir bilmeyiz emin olamayız. Bizide haberdar et aklım sende
zlemAtAcar Gizemhakan dua edin Can'ım inşallah yaşancı sancıdır. 😰 En azından iki hafta daha beklesin
zlemAtAcar Melmel elifincennetkusu Gizemhakan Fatosumum Dün o yarım saatlik ağrı hattından sonra bir sakinlik çöktü. Sadece belde sızlama şeklinde kaldı. O arada sızmışım 🤕🤕🤕 çünkü Ağrı'lar çok hırpaladı. Doktorumda bol bol su iç Dedi. Ve birdaha böyle bir ağrı durumunda uyumak yerine çık gel dedi😂😂😂 Adamcağız mesaj atmış aramış ben komaya girmişim. kritik haftalar ve erken doğumun en yopun görüldüğü haftalar olduğunu söyledi. Şimdilik hafif bel Ağrı'larımın dışında birşey yok. İnşallah yine öyle birşey olmaz 🤕👀