Sghslove Kızlar doktor 38+3 ya da 4 gibi sezaryene alırız dedi sizce erken mi planlı sezaryen olanlar hangi haftada oldu? 39 dolmadan yaptırma diyenler de var çok kafama takıldı erken olmaz dimi ?
Raniniii Sghslove benim doktorum 39 +2 icin gun verdi mesela bilemedim gerci ben sezeryan istemedigim icin sorun yaşadık neyse
Zeynepusluu Sghslove bende 38+5de olucam. Su anda 37+6yım.Persembe gunu bir aksilik cıkmazsa. Bence en ideali 38 hafta zaten iyice agırlasıyoruz..
Sevalersin Ben 36.haftadayım bildiğim kadarıyla planlı sezeryan 37 veya 38.haftalarda yapılıyor ben de o civarda istiyorum sezaryen olucam, erken değil diye düşünüyorum hemen hemen 39a yakın sayılırsın.
Sghslove Sevalersin ben daha 36 haftalığım ama işte konuştuk planlama yapalım diye kimisi 39 dolmadan alınmasın diyor kimisi gelişimini tamamlayınca alınır diyor bilmiyorum valla
Sghslove Yasebu sağlıkla doğsun da tek derdim o yani yoksa erken olması erken kavuşmak işime gelir ama o en iyi nasıl olacaksa gerçi doktorların da bunu riske atacağını sanmıyorum
Mervezumra Genelde 38 de yapiliyor sezeryan hem farkeden birsey olmaz ki bende 2.hamilelugim 38mhaftada olucam
Sghslove Mervezumra bi doktora gitmiştim o 39 dolmadan bebek alınmaz demişti kafama soktu heralde ondan korkuyorum
Mervezumra Sghslove bilmiyorum sonucta 1 haftadan ne.olur ki bebegin herseyi gelismis oluyor bence sancin gelir birsey olur riske girmiyor doktorlar beb genelde 38 diye biliyorum ama doktordan doktora degisir tabi
2kezanne Sghslove her hafta kontrl vermişti sordu ne zmaan alalim diye bem dedim şu gun tarih olsun diye
Sghslove Mervezumra işte gittiğim bir doktor çok takıntılıydı ama adam Prof doktorlar kolaylık olsun diye 38lerde alıveriyor ben 38de doğum yaptırınca mutlaka ciğer geliştirici yaptırıyorum 39u beklemek en doğrusu gece sancın tutup uyandırma diye erkenden sezaryene alan doktor dolu piyasa filan dedi şimdi benim kendi doktorum da 38+4 deyince bir merak ettim
Sghslove rukiye-02 ciğer geliştirici yapıldı mı kimisi her ihtimale marşı 39 dolmadıysa yapılmalı diyor
Mervezumra Sghslove olur mu cnm ben kizim 37 haftalik dogdu ciger gelistirici filan yapilmadi o doktor abartmis biraz bence
Sghslove Zeynepusluu Hadi inşallah sağ salim doğurursun canım 💕 heyecanlı mısın ben şimdiden çok heyecan yaptım son zamanlar geçmiyormuş gibi
Zeynepusluu Sghslove ewwt bende heyecanlıyım. Birde benim 14 aylık kızım var, onsuz nasıl durum iki gun onu dusunuyor um. Tek skntım o. 🙄🙄🙄
Ahajjns_24 Sghslove genelde 38-39. Haftalarda yapılıyor ama benim serklajım var o yüzden 39 a bırakamam riske atamam dikişini doktorum o yüzden 2 aralıkta 38+4 olucam sezeryan tarihimi verdi
Sghslove Ahajjns_24 anladım canım bende şuan her şey yolunda ama suyu sınıra yakın sadece normal doğumu da bekleme imkanın var ama tüp bebek olduğum için kimse riske atmak istemiyor herkes sezaryen önerdi
Kucugum51 Planlı sezeryan da genel anestezi mi yoksa spinalmı olmayı dusunuyorsun bnde planlı sezeryan dusunuyorum ama karar veremedim
Sghslove Kucugum51 ben genel anestezi istemiyorum canım Rabbim güç verirse spinal istiyorum bebeğimi görmek şahit olmak istiyorum