Güzel Anne Adayları🌸
Benim için Dua edermesiniz🤲🏻 Yarın inşAllah yatışım yapılıcak🥰 Gel veya ilaçla falan suni sancı alıcam, tabi eger hastanede bendende daha önemli dogum olmazsa inşAllah yarın oglumu kucagma alıcam🙏🏻 ilk dogumum çok zor geçmişdi inşAllah bu daha kolay olur🙏🏻
Herkese kolay dogumlar diliyorum💕