37+5 iz şuanda ve ebe çatı muayenesi yaptı pelvis basık dedi doktorum bu durumda sezeryanın daha uygun olduğunu normal doğumun benim ve bebek açısından tehlikeli olduğunu söyledi. Bu durumda olupta normal doğum yapan var mı acaba? Çünkü ben karar veremiyorum yardımcı olur musunuz? Bu durumu yaşayanlar varsa yaşadıklarınızı paylaşır mısınız.