Ozlemmmmm Kizlar benim surekli akintim oluyor ve g3nellikle yesil koyu kivamda oluyor, burada ogrendim kotu bisey oldugunu 2 hafta sonra randevum acil bi durum mudur sizce bebege zarar oluyor mu?
elifincennetkusu Ozlemmmmm doktorlar yeşil akıntıya korkun derler banada doktorum akıntın yeşil olursa gel demişti.Tam olarak ne olduğunu bilmiyorum, sen bence bi git öğren doktora. 2 hafta sonrada yolunda mı diye gidersin.
MerveErdalKam Ozlemmmmm 2 haftaya kadar mahfolursun kasıntı sürekli idrara çıkmak acile gitsen daha iyi olmaz mi bende 2 kere oldu 3 günlük fitil tedavisi verdi de kendime geldim
baharclk Ozlemmmmm yeşil akıntı benimde var hafif kati kıvamlı mantar o canım doktoruna soyle fitil falan versin
Ozlemmmmm Hilocan evet sari yesile donuk bi akinti ama hamilelikten oncede oluyordu doktorada gittim bi sorun yok dedi
Aliirem Yesıl enfeksıyon artık en son nokta o duruma gelesıye kadar hıc kasıntı koku dan rahatsız olmadınız mı
Ozlemmmmm Aliirem bu durum hamilelikten oncede vardi hatta bekarkende vardi bir ker doktora gittim ve sonuclarim temiz cikmisti normal oldugunu dusundum... burada tehlikeli oldugunu gorene kadar da bilmiyordum kotu bi durum oldugunu.
Aliirem Ozlemmmmm cok ılgınc hamıle kalmak da zorlasırmıs mantar enfeksıyonla ama sız kalmıssınız sukur . Bı doktorunuzla gorusun bakalım ıcınızı karartmayın bısey olmaz allahın ıznıyle bebege
Senaaaaszr Muhtemelen mantar olmuşsunuz bende doktora gittim bu sebepten fitil verdi hemen geçti şükür bebeğe bi zararı Yok ama enfeksiyon olursa bebeğe zarar verebiliyor
Mavileyla Ozlemmmmm canım bence 2 haftayı bekleme yeşil akıntı erken doğuma da sebep olabiliyor biran önce git tedavine başka bendede vardi zaten erken doğum tehlikemde var ondan dolayı doktorum bir ilaç verdi fitil kullandım şimdi yeşil alıntı kesildi sarıya döndü.