Simgeeee Kızlar 30. haftamdayım. Geceden beri ara ara kasılmalarm oluyordu ama simdi 15 dakikaya düştü. Yalancı kasılma olabilirmiş bu haftalarda yalnız bu kadar sık olması normal mi?
Zehraak Simgeeee 15 dkda bir oluyorsa hastaneye gidin bence benmde oluyor ama böyle kısa aralıklarla degil
Zehraak Simgeeee Yok hemen onaa bakmazlar nst ye bağlarlar bence sanciniz cikacak mı ordan takip ederler.
Sema12 Simgeeee benmd 3 gundr sol tarafmda toplaniyor , sertlesme oluyor bebek tam kasiklarmn we rahmn uzernd hareket ediyor buda mi kasilma korktm suan 🙈🙈
Simgeeee Sema12 senin kafası asagıdadır ondan öyle oluyordur canım öyle oldugunda doktoruma sormuştum kafası asagıda yeri dar ondandır demişti. Beni suan endişelendiren sadece cok sık olması
Sema12 Simgeeee daha 1 bucuk hafta war ramdewuma , birazda korkuyorum INSALLAAAHH dediginz gibidr cok saoln 😊🙏
Simgeeee Zehraak cok tesekkür ederm canım gece azaldı kasılmalar bugün de ara ara oluyo gerek kalmadı sanırım ama olursa mutlaka gidicem 🤗
Simgeeee Zehraak amin canım benim hepimiz saglıkla alalım insallah 😍olmayanlara da nasip etsin rabbim 🙏