hilal_yener Gebeliğin 3. Ayından sonra iştah kapanması yaşayan varmı sabah kahvaltıdan sonra akşam canım hiçbir şey istemiyor ve yiyemiyorumda bide su içemeyen varmı içince midem tuhaf oluyor
Esma___korpinar hilal_yener ben yatmaktan baska hic bisey yapasim gelmiyor canim yemek yemek istemiyor sadece meyve yiyesim geliyor
hilal_yener Esma___korpinar ya ben ilk hamile kaldıgım zamanlar iştahım çok güzeldi mide bulantım kusmam hiç yok 3 aydan sonra bi tuhaflık hissetmeye başladım normalde gebeliğin ilk üç ayında yaşamam gereken şeyler şimdi çıkıyor tiksinme falan 😂
Esma___korpinar hilal_yener ben 4 aydan beri tiskiniyorum migde bulantimdan dolayi ev degistirdim yeni yeni duzeliyorum inan bastada istahim yoktu yani 😁😁cok zayifladim Allahtan balik etliydim isime geldi
Sldmrt Ben 5 haftayı bitirmek üzereyim ve kendimi sürekli halsiz iştahsız ve bir tuhaf hissediyorum. Yediğim içtiğim herşey tatsız tuzsuz geliyor ve sadece çok susuyorum sürekli su içmek istiyorum. Hayatın keyfi kaçtı resmen off :(