Herkese merhaba, bugün itibariyle bebeğimle 14+5 olduk.. dün akşamdan beri alt kasıklarımda ve vajinamda regl sancısına benzer ağrılarım var.. doktorum 17. Haftaya dek rahim büyüyor diye olabileceğini söyledi, daha önce yaşayan var mı aranızda arkadaşlar ? Çok şükür kanama, idrarda yanma, bulantı vs yok..