Ben genelde bu süreçte bir ürün beğenip hemen internette bakıp kargo dahil en ucuz nerdeyse ordan sipariş vererek aldım..
Telefonuma markaların ve alışveriş sitelerinin mobil uygulamalarını indirip sürekli fiyatlara baktım..Hamileliğimin 39. Haftasındayım ve bir erkek bebek bekliyorum.. instagramı aktif kullanıyorum( sayfama beklerim: safirkozalak) ve ordaki annelerin de önerilerini dikkate alarak araştırdım ve aldım cicilerini..
Aklımda olan bazı alışveriş yaptığım markaları sizinle de paylaşmak istiyorum.
Trendyol: Artık elite müşteri oldum kargo ücreti ödemediğimden bayağı bişi aldım. Carters ve B&G Store ürünleri oldukça ucuzdu. Carters tan çokça tulum aldım.
H&M: Tulumlar, zıbınlar ve çoraplar aldım.
Bebek için Hastane Çıkışı Takımı: Carters ve Panço dan aldım. Pançodan aldığım setin battayesi de var.
Bebek Bakım Ürünleri: Mustelanın çantalı bir yenidoğan seti var onu tercih ettim. İnternetten aldım ama çok garip çok radikal rakamlara aynı ürünü satıyorlar dikkat edin.Pişik kremi içinde vardı ama ben ayrıca sudokrem de aldım.
Tarak ve Tırnak Makası: Chicco
Bebek Arabası: Aradığım model her yerde yoktu stoğu bitmek üzereydi Jokerde buldum aldım, Mamas&Papas Armadillo Flip XT modeli.
Oto Koltuğu: ebebek mobilde indirimde gördüm tüm çarpışma testlerinden geçmiş iyi bir marka Recaro.. Formula 1 deki araçların koltuklarını yapıyormuş alanında bilindik ve iyi bir marka. Ben şansıma 250₺ ye gördüm aldım. Onu almasam maxi cose alırdım o da oldukça güvenilir ve iyi bir marka. Ben travel sistemleri beğenmiyorum ve önermiyorum. Bebek arabası iyi olsa bile oto koltuklarının çarpışma testlerinden geçmişlikleri yok. Tabi bu benim fikrim
Odası:ikedan beşik ve pax dolap aldım. pax dolabın içini istediğiniz gibi tasarlayabiyorsunuz çok keyifli..
İlk 6 Ay için Anne Yanı: Prego Lotus u aldım. Jokerde kırmızı ve mavisi var ben internette grisini buldum aldım.
Bebek Odası Tekstil: Zara Home dan havlu, nevresim , müslin bez,süslü yastıklar ve battaniyeler aldım. İndirimi çok iyi oluyor mutlaka takip edin
Bebek Odası Avize: İkea dan aldım. Kumaşı yıkanabilir bir ürün seçtim beyaz basit bir şey..
Ev Tipi Ana Kucağı: Joie Serina 2 in 1 modelini aldım.
Emzik , Göğüs Kalkanı,Süt Sağma Makinesi: Avent
Biberon: Dr.Brown .. içinde anne sütündeki gazı alabilcek basit bir aparat var genelde bunu önerdiler ABD de de en çok bu marka kullanılıyormuş sanırım.
Emzirme Yastığı ve Önlüğü: internetten aldım markası Laura Ashley.. pastel tonlarda renkleri çok beğendim🙂
Termometre: Temassız ısı ölçer Weewell aldık bir de sağlık ocaklarındaki gibi temaslı ateş ölçer aldım ucuz bişi.
Telsiz: Weewell
Astronot Mont: Trendyol dan aldım B&G Store
Aklıma geldikçe dahasını yorumlara ekliyor olacağım💕
Buarada ;
24 Kasımda Black Friday var birçok marka indirime girecek telefonlarınıza hatırlatmaları kurun derim 🙂
Siz de neler aldınız yazın kızlar fikirleşelim 🤗