[silindi] Kızlar nasıl tarif ederim bilmiyorum ama karnımda çok fazla acı var. Böyle karın ağrısı değil, göbeğim acıyor, eti acıyor resmen. Normal mi bilemedim bebek büyüdüğü içindir diyorum kendime ama canım çok yanıyor. başına gelen var mı 😔
Cnsibrhm [silindi] aynn valla canım benimde ara ara oluyordu o haftalarda sanki biryere vurmuşmda çürümüş gibi ama bnde sebebini hiç bilemedim:)
lazkizi61_ [silindi] o banada oluyor gerilme gibi baya rahatsız ediyor kasılma oluyormuş öyle diyolar bide ilk gebelik olunca insan ne oldugunuda bilemiyo😐😐
[silindi] lazkizi61_ evet bende anlayamıyorum ne olduğunu 😔 Kasılmalarım sıklaştı nst de sancılarım çıkıyor ama bunu yeni hissetmeye başladım
lazkizi61_ [silindi] kaç haftaliksim şuan ben 34 ama nst girmeye başladım sancılar yok suanlik ama o gerilme kasılma arada oluyor dün daha fazlaydi😑
Cnsibrhm [silindi] yok canım bir prblem diildir bnd cok korkmştm ama hafyaua doğumum var inş bşy diildir takma hiç:)
[silindi] lazkizi61_ 33+0 olduk bugün. Normalde günde 5 6 kere oluyordu geçen perşembeden beri saatlik 3 4 kere olmaya başladı. Sancılar çıkıyor nst de
lazkizi61_ [silindi] hımm anladım canim doğuma az kaldı valla rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah
Milos Canıma banada oluyor hatta dün sordum doktoruma enfeksiyon dan olabilir flan dedi batırdın mi yakın zamanda
[silindi] Milos yok yakın zamanda baktırmadım ama geçmeyen bir vajinal enfeksiyonum var 2 ay oldu herhalde. Ondan olabilir mi ki. Nasıl çıktı sonuçlarınız peki
Milos [silindi] crp değerim 7 çıktı önceki de 12 çıkmıştı yine aynı acıyı hissediyordum o zaman 24 haftalık tim şimdi 31 enfeksiyon oldukça oluyor bana
[silindi] Cnsibrhm inşallah 🤲🏻 Ne güzel vakit gelmiş 😊 inşallah çok güzel geçer doğumun Allah analı babalı büyütsün şimdiden 🥰🥰
Gulsenerdem Bendede aynısı var göbek deliğim acıyor böyle dokunduğumda ara ara karnımda kasıklarımda acı oluyor. Doktor idrar kültürü falan yaptı temiz çıktı bebek büyüyor içerde ondan olur diyor. Bu arada 20 haftalığım
[silindi] Gulsenerdem evet bende aynı şeyi hissediyorum. Nefes alırken batma olur ya onun gibi bir acı. Çarşamba kontrolüm var tekrar tahlil yaptırayım bari. İnşallah bebek büyüdüğü içindir 🤲🏻
[silindi] Milos anladım canım sağol. Çok geçmiş olsun sana da. Bende hafta içi tekrar tahlil vercem bakalım.