Yenianneadayi2208 btl1720 aynı dertten muzdaribim.Bekarken bel kısmında ve üst bacağımda bende de oldu.Halbuki 48-49 kiloydum.Genetik bişey sanırım bilemiyorum bi de günde 1 bardak su içiyordum içmiyordum, etkisi büyük olsa gerek 😥
btl1720 Yenianneadayi2208 aynen öyle hiç 50 kilo olmamıştım hamilelik öncesinde ama bi kaç çatlağım vardı 😂 şimdi kilom arttıkça da korkum artıyor 😂 su içmek gerek canım ben hep çok su içerdim, bu aralar azalttım neden bilmiyorum 🤷🏻♀️ Ama en önemli şey su 👍🏻
Yenianneadayi2208 btl1720 içiyorum bende her gün en az 5-6 bardak.ama aşırı midem bulanıyor su içtikten sonra 😩🤦🏼♀️
Nuraslanklc btl1720 27. Haftada başladı bacak basen kısımlarında 30+3 üm bi anda belimde çıkmaya başladı karnımdada alttan hafif oluştu her banyodan sonra kakao yağı sürerdim her fırsatta nemlendirdim falan ama nafile çatlayacaksa çatlıyor 🤷🏻♀️Hala bi umut yağlanıyorum😅😅bıkmadan usanmadan
Bsecill btl1720 bencede ben başlarda saçıma sürüyodum baktım güzel önerenlerde var göbeğim bacağım göğsüm neredeyse tüm vücut banyo yapıyorum 😂
btl1720 Bsecill eheheheh 😂 bizim zeytinlikler var zeytinyağda bol, daha ne isterim ki bende öyle yapayım en iyisi 😂😂
Kocerirem Sahreyldrm birde şeyi çok merak ediyorum acaba bebişler çıkınca çatlak oluyor mu karın geriliyor bebek çıkınca çizik çizik olur mu acaba
Naz60 btl1720 Ne kadar önlem alırsan al ne sürersen sür vücutla alakalı karnın büyükse eğer catlama oluyor benim 32. haftadan sonra başladı 37. haftamdayım kaşınmaktan dünya haritasına döndü göbeğim
35ilknur35 btl1720 kalçam çok kötü şekilde çatladı mor mor belime doğru bide o kadar köyü gözüküyor ki aklına gelebilecek herşeyi sürdüm bana fayda etmedi çok üzülüyorum düşündükçe
btl1720 35ilknur35 üzülme ama takma kafana çok fazla, gerileyin bir çaresi vardır, inşallah geçeceklerdir