Svlkncyl canım 32+3 olduk hala geçmiyor ve ben pimpirikliğimden dolayı hiç ilaç kullanmamıştım artık geçen hafta doktorum zorla verdi gavisgon yalnız benim gebeliğimden öncede mide hastalığım vardı zaten gebelik de tuzu biberi oldu sakız çiğnemeyi dene çoğu tavsiye ediyor