DenizSayer Evet canım içi gayet büyük şimdi nasip olursa ikinci bebeğime hamileyim iki çocuğumu içine bırakabilirim o derece geniş içi, tek sıkıntısı biraz ağır olması oda parçaları gerçekten kaliteli o yüzden ağır sanırım. daha hafif bi bebek arabası istersen tercih etmeni istemem ama onun dışındaki özellikleri gayet iyi 😌