Kızlarr ben cumadan salıya kadar hastanede yatıştaydm bikaç kere çatı muayenesi oldum. Leke geldiğinde doktor normal demşti. Sabah yine lekeyle uyandım acile gittim.. Doğum başlangıcı oladabilir olmayadabilir dedi doktor. Açılma yok sancı yok. Ama suan hala gelmeye devm edyor. Böyle bişe başına gelen varmı