Misafir123 Arkadaşlar merhaba ben bu ay femara kullandım adetin 16 günü 29 mm ve 23 mm yumurta olmuş sizce çok büyük degilmi? 😍 😍 Ve gebelik olursa ikiz mi olur acaba 🤔 🤔 yada kist mi olur???
y_demir Misafir123 maşallah ne kadar büyümüş öyle😊 20mmde çatlatma iğnesi olmuştum ben Bukadar büyüdüğünü bilmiyordum. Ben klomen ve inofolic kombi kullanmıştım 14. Gün iğne vuruldum..
Misafir123 y_demir evet canım❤️ doktor bişey demedi ama ben kist olursa diye korkuyorum ve igne ye gerek yok dedi