Tgcycl Deletedmom_9 yani adet öncesi belirtilerimden farkli sol kasıgim agriyo ama bugün kan verdim beta hcg 0. 4 Kasım'da yumurtlama gördüm erken diyen de var bakalım pazartesi gününü beklicem
Tgcycl Deletedmom_9 yani adet öncesi belirtilerimden farkli sol kasıgim agriyo ama bugün kan verdim beta hcg 0. 4 Kasım'da yumurtlama gördüm erken diyen de var bakalım pazartesi gününü beklicem
Mrlbrk Deletedmom_9 0 belirtii 😕 Ne goguslerimde bi agri var ne kasiklarimda sadece cok hafif akintim var okadar onuda saymiyorum 😅
Mrlbrk Deletedmom_9 Gecen ay aşılama yaptirmistim ondada boyle hic bi belirti yoktu o yuzden bu ayda yoktur bebiş aliştim artik 😅
Mrlbrk Deletedmom_9 Ay ben hamileymisim sabah test yaptim pozitiff 😍 Darisi size isteyen herkese insallahh.
Saftorik Deletedmom_9 bazen çok yorgun hissediyorum iki bebek kaybettim her ay bi umut bekliyorum bazen o umutta kalmıyor