Pureloveee hayırlı olsun 😊 benim de 3.gündü ama negatif olduğunu öğrendik bugün. 11.günümdü bugün. Doktorumla görüştük. Bu adetini ol, önümüzdeki ayda adet olduğunda 2.günü yine gel dedi. Yani 2.adetimde başlıcaz kısmetse. 5.güne embriyolar ulaşamayacağı için sanırım 3.gün embriyosu koydu 2 tane. Bakalım 2.de inşallah 5.gün embriyosu görebiliriz. 1 ay var daha kısmet ☺️