Ggamze o ınsanlar yok mu ben zaten yuregım agzımda gezıyorum ha bısey oldu ha olcak dıye ortada bişey yokken doktora her gıdısım korku fılmı gıbı gergın kotu bişey diyecek dıye her anım her hareketım ay yanlış bı hareket mı yaptım acaba dıye gecıyor bı de bu " İNASANLAR" cıkıp o engın bılgılerıyle bızı aydınlatıyorlar hamıle kadınlara agzınızdan cıkacak iyi bişey degilse o kaca agızlarınızı acmayınız lutfen. merak etme tatlım kötü bişey olsa doktor onu anlardı zaten bende bakıyorum bazen ınternetten benımla aynı haftalarda olanların gobeklerıne harkesın bebek şişkinligi aynı degıl.