Dilarasavull44 banada dediler canım benimde betam 1649 du renkli ultrasona girdim onun sonucunda sıvı falan yazıyordu doktor sonuca bakarak dış gebelik olabilir beta takibi verdi iki gün sonra gel dedi gittiğimde kese gelişmiş rahimde içinde yolk sac vardı 10 gün sonra gel kalp atışını dinliyelim dedi dualarını eksik etme ben o iki gün boyunca sürekli dua ettim kuran okudum zikirler çektim inşallah seninde benim gibi olur doktor yanılır 🙏🏻