Merhabalar arkadaşlar bir kaç arkadaşım için size danışmak istediğim bişey var son günlerde kaşık çektirmeyi çok duydum. İstanbul ve çevresinde gideniniz memnun kalanınız var mı. Deneyimleriniz nelerdi? Ve tavsiye edeniniz var ise nasıl ulaşabiliriz numara ya da adres olan var mı elinde? İNŞALLAH