20+5 de yani dun ayrintili ultrasona girdim Turgay Seneri kesinlikle tavsiye ederim internette cok olumsuz yorumlar var kendisiyle ilgili biz de biraz cekinerek gittik doktorum onu onerdi ama hic de soylendigi gibi birisi değil cok ilgili guler yuzlu karsiladi bizi