Sibl8 3 ü kesin zorluyordum canım😊 içesin varsa sınırları zorla benim 1,5 lt lik şişem var ondan hesaplıyorum😅 burda bazıları ne yapsa geçmiyo diye yakınıyo sürekli görmüşsündür ve enfeksiyonun ne kadar yaygın olduğunu biliyosun biz hamilelerde inşallah tez vakitte atlatırsın iyiki sende başında farkına varmışsın yada testi iyiki zamanında yaptırmışsın😊👍🏻