Elmalipasta Snd_dzgn23 en başında solda hissettim büyüdü sağ tarafıma geçti doğurdum doğurcam hala sağda bence çok doğru ✔
Gulzade Snd_dzgn23 doktorlar zaten genellikle sac boyamayi onermiyor. Ama kesilmesi cigere dokunmamak ve en sacma sag sol kasık hissetme. Benim oglum olucak sol tarafta hissettim ve hep sola toplanir😂
Minnosizmmm Snd_dzgn23 benim kızım yerinde durmuyor keyfine göre bazen sağ bazen sol bazen mideme tekme😐 tekvandocu olucak sanırım 😂