Nurayemireymen Kizlar 32 haftalik hamileyim bugun kontrolum vardi doktorum adasel asisindan bahsetti internetten baktimda tdap asisi olarak geciyor yaptiran varmi ? Gereklimi sizce ? Doktorum istiyorsan yaptirabilirsin dedi size sormak istedim ?
Guguk Nurayemireymen tdap Amerika’da rutin yapılıyor tetanoz boğmaca ve difteri aşırı üşü bir. Ben yaptırdım. Türkiye de de sanırım tetanoz olarak tek bilinse de rutine dahil tdap siz de yaptırmalısınız