Selam kızlar🙋🏼♀️ 30. Haftamızda kontrole gittiğimizde doktorumuz başın 2 hafta önden gittiğini söyledi 31 de tekrar gittim yine aynıydı ilerden gidiyordu böyle ilerlerse normal doğum olmaz dedi doktorumuz😞 bu durumda olanlar varmı acaba böyle olup normal doğuran?