Elifimsi valla benim kadar sıkıntı yasayan var mıdır bilmiyorum tüp bebek zaten baslarda çok ağrım oldu yumurta toplamayı anestezi almadan yaptırdım 16 yumurta toplandıktan 2 gün sonra transferim oldu daha kendime gelememişken, 6inci.haftada kanamayla başladı risk progestan kullanmaya başladım, sonrasında idrar yolu enfeksiyonu çıktı, kum döktüm, demir anemisiyim aynı zamanda troid im var , serviks uzunlugum 19uncu haftada 28 mm ölçüldü enfeksiyon baya arttı antibiyotikler vajinal kremler fitiller derken 29+4 teyim hala enfeksiyonla mücadele ediyorum çok şükür başka sıkıntım yok 🙏 kendim için en iyi yaptığım şey perinatologa gitmek oldu , doktoruma güveniyorum, şuan için 37 yi gorururz diyor buyuk ihtimal 37 de alırız dedi ciğer gelistiriciye gerek duymadı hakkımızda hayırlısı çok takılmayın üzmeyin kendinizi 💕