Merhaba kızlar her hafta düzenli bir şekilde gebelik okuluna gidiyorum gerçekten çok faydalı oluyo gebeliğe dair herşey hakkında bilgi alabiliyoruz bugün bişey öğrendim belki aranızda duyan vardır duymayan vardır 37. Haftadan sonra gebelere gelen doku dolu bi enerji oluyomuş bi hormonun çok fazla salgılanmasından dolayı 36 bitimi 37 başlangıcı özellikle dedi doktor ve bu enerjiyi sakın alışveriş temizlik gezme tozma şeklinde yapmayın bu sizin doğum sırasında harcayacağınız ıkınma ve bebeği bekleme süreci acıyı güzel karşılayabilme için oldukça önemlidir dedi enerjinizi saklayın dedi belki işinize yarar bende burda bikaç postta görmüştüm kendimi iyi hissediyorum doğumuma az kaldı temizliğimi yorulmadan yapıyorum diye demekki o haftalarda enerjimiz yerinde oluyo doğru kullanmakta fayda var 🌸🌸